vineri, 30 iulie 2010

Vreau..


Ti-am spus ca vreau sa ma intorc intr-un loc in care am mai fost, intr-o perioada pe care am trait-o, vreau sa fiu din nou copil..vreau ca prostia mea sa aiba din nou acea scuza infantila..varsta!!
Vreau. Sa nu mai folosesc cuvantul “sper” si “maine” si”va fi bine”. Vreau sa imi transform visele in realitate aici si acum, cu sau fara cineva langa mine. Vreau sa profit de fiecare secunda din alaturi de tine. Vreau sa iubesc, sa urasc, sa ma cert, sa flirtez acum si cu cineva pe masura. Vreau sa-mi fac eu viata mai frumoasa si sa nu-mi doresc sa apara “fat-frumos” sau “superman” sa faca asta pentru mine. Nimic si nimeni nu o sa imi schimbe viata daca eu cu manuta mea nu o schimb. Vreau sa nu mai traiesc in minciuna pentru ca in ciuda tuturor lucrurilor singura persoana mintita sunt eu insami!
Vreau sa cred in ceea ce poate face o atitudine pozitiva in jurul meu. Vreau sa cred in mine. In puterea mea de a face urmatoarea secunda mai buna.
Pentru ca in ciuda tuturor lucrurilor..POT!

Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu